štvrtok 21. januára 2016

Imagine Dragons

Ahoooj,

na instagrame ste si už mohli všimnúť, že som sa zúčastnila utorkového koncertu Imagine Dragons v Bratislave. Lístok som dostala ako meninový darček (v októbri) a myslela som si, že sa nikdy nedočkám januára. Teraz sedím, píšem tento článok a uvedomujem si, že už je aj po tom.


Dojmy? Keď sme konečne dorazili na miesto, mali sme problémy s lístkami, ale rýchlo sme to vyriešili vďaka ústretovým usporiadateľom (ďakujeme!). Vošli sme do Aegon arény, kde sa koncert konal a kým sme našli šatňu, tak ju zatvorili, lebo bola plná. So zimnými bundami sme sa teda predierali ľuďmi, ale nakoniec sme sa "zložili" viac-menej na kraji, lebo v strede sme aj tak nič nevideli-high level. :D Predskokani boli fajn, dosť zaujímaví týpkovia.
Imagine vyšli na pódium a celá hala ožila. Ja osobne milujem koncerty, nemusím byť veľký fanúšik danej skupiny/speváka/speváčky, ale vždy to vedia odpáliť naživo. Teda väčšinou. Podarila sa im spraviť super show a bola to dobrá party. Len ma trochu zaskočilo, že to rýchlo ukončili a po cca 1hod 20min odišli a už sa nevrátili ani skrz skandovania. Každopádne som si ten večer neskutočne užila a som rada, že už aj interpreti takéhoto rámca koncertujú na Slovensku.





K&T

Čo vy a koncerty? Máte možnosť zúčastniť sa nejakých?
Pekný zvyšok večera.
Un beso, Teresa

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára